בחירת חברת הובלה קטנה

הובלה של דירה קטנה

זוגות צעירים ומשפחות קטנות עוברים דירה בתדירות גדולה יותר ממשפחות גדולות. באופן טבעי היקף התכולה של דירת 2 חדרים קטן ואינו מצדיק הובלה במשאית גדולה המייקרת את עלויות המעבר.

גם אם מדובר בהובלה קטנה, שירות ההובלה הוא חד פעמי ואין שום הצדקה לקנות פרה בשביל כוס חלב  ובמילים אחרות להזמין משאית בשביל תכולה קטנה. הנכון הוא לחפש חברת הובלה המתמחה בהובלות קטנות וכדי להקל עליכם את הבחירה אספנו טיפים וכללים לבחירת חברת הובלות קטנות.

לפניכם, כללים מרכזיים להובלות קטנות שנכתב בשיתוף אתר בקטנה – המתמחהבהשוואת מחירי הובלות קטנות.

כללים בבחירת חברת הובלה קטנה:

  • בסופו של יום אתם מפקידים את התכולה היקרה שלכם והרכוש, בידי בעל מקצוע שאינכם מכירים. לכן העדיפו חברת הובלות המתמחה בהובלות קטנות ובעלת ניסיון. תוכלו לקרוא על כך בכתבה שעוסקת בשירותי הובלות קטנות שונים.
  • נצלו את היתרון שיש לכם כצרכנים! קיימת תחרות גדולה בין חברות ההובלה לכן, נצלו את כושר המיקוח כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ולבחור את המוביל שאתם מרגישים איתו בנוח ורוצים לעבוד איתו.
  • גם את התכולה שלכם כוללת מספר ארגזים ופריטי ריהוט מועטים, אל תתפתו למחיר זול ואל תפשרו על בעל מקצוע ועל איכות ההובלה.
  • אל תחכו לרגע האחרון והתארגנו מבעוד מועד לקראת המעבר. אם אין לכם זמן פנוי כדי לארוז את התכולה, בררו אם חברת ההובלה מספקת גם שירותי אריזה.
  • אם אתם מתכוונים לעבור דירה בחודשי הקיץ, זכרו שזאת עונת השיא במעברי דירות. משפחות רבות מעדיפות לעבור בתאריך הסמוך לתחילת החודש ואם לא תערכו מבעוד מועד יהיה לכם קשה למצוא חברת הובלה פנויה בתאריך המבוקש.
  • ככל שהביקוש עולה כך מחירי ההובלה גבוהים יותר, הדבר נכון שבעתיים בעונות השיא, אם לא בוער לכם המעבר העדיפו להמתין או להקדים את המעבר וכך לחסוך עשרות אחוזים ממחיר ההובלה.
  • אם יש לכם ילדים קטנים בבתי ספר או גני ילדים ואתם מתכוונים לעבור דירה למיקום מרוחק או שכונה אחרת, העדיפו להמתין עד סוף שנת הלימודים כדי לרכך את המעבר עבור הילדים.
  • בחרו חברת הובלה בהתאם לצרכים שלכם. כיום, תוכלו למצוא חברות רבות המתמחות בהובלות קטנות לדירות או משרדים. חברות אלה מחזיקות רכב מסחרי עירוני קטן המתאים להובלה של תכולה חלקית וקטנה.
  • העדיפו חברת הובלות מאזור המגורים שלכם. מוביל מאזור מרוחק יגלם בתוך הצעת המחיר את הזמן ועלויות הנסיעה העשויים לייקר את ההובלה בעשרות אחוזים.
  • העדיפו לעבוד עם חברה מקצועית שהובלות הוא תחום הפעילות שלה והיזהרו מחאפרים שאינם מבינים את התחום ורוצים להשלים הכנסה על חשבונכם.
  • בדקו שחברת ההובלה פועלת על פי חוק ויש לה רישיון עסק וביטוח מקיף לתכולה היקרה שלכם. נתקלתם במוביל שדוחה אתכם בתירוצים שונים? סביר להניח שהוא חוסך בעלויות התפעול והתכולה שלכם לא מכוסה מפני נזק במעבר הדירה.
  • גם אם התכולה שלכם מועטה, העדיפו לעבוד עם חברת הובלה מקצועית שעובדת עם נהלי עבודה ברורים. חברה מקצועית תספק לכם הסכם עבודה הכולל את פרטי החברה, מועד ההובלה, היקף תכולה ומחיר סופי. כל אלה יוצרים מחויבות חוזית בין חברת ההובלות לביניכם ונותנים לכם שקט שיש עם מי לדבר בהמשך.
  • מוביל שמכבד את העבודה שלו, יגיע לביקור בית כדי לראות את היקף התכולה. את הצעת המחיר תקבלו רק לאחר שקלול כל המרכיבים הרבים בהובלה לדוגמא: מרחק נסיעה, נגישות לדירה, האם ישנה מעלית בבניין או מדרגות, חניה קרובה, כמות ארגזים וריהוט כבד וכו'. מחיר זולה היזהרו מהצעת מחיר טלפונית
  • ההובלה של הדירה שלכם כרוכה בעבודה פיזית ומאמץ ותתבצע על ידי סבלים. אל תשכחו לרתום אותם אליכם, פרגנו להם על המאמץ, התעניינו בהם, הציעו שתיה קרה או חמה ושאר פינוקים, תתפלאו לגלות שמובילים שמקבלים יחס אישי מבעל הבית מגלים אכפתיות וזהירות יתירה ביחס לתכולה.

תוכלו לקרוא מדריכים מקצועיים נוספים בנושא הובלות קטנות באתר בקטנה.

עוד באותו נושא

ניסור בטון

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון

עבודות של חיתוך בטון הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים הדרושים כמעט בכל שיפוץ או בניה בישראל. התרחבות השימוש בבטון מסוגים שונים כשהמשותף לכולם הוא החוזק

ערוגת צמחים בגינה

טיפים לגינה מטופחת שחייבים להכיר

גינה מטופחת יכולה לעשות את ההבדל בין כניסה משעממת ולעתים מוזנחת לבניין או לבית לבין כניסה פורחת ומזמינה. לא בכדי בעלי בתים פרטיים וועדי בניינים

גרניט פורצלן למטבח

למינם או אבן קיסר? מה עדיף?

עומדים לפני רכישה של משטח למטבח ולא יודעים האם לבחור באבן קיסר או בלמינם? אתם לא לבד. בחירת שיש למטבח הוא אחד התהליכים המעניינים בכל