אריזת דירה למעבר בדרך החכמה

ציוד וקרטונים למעבר דירה

מתברר שמעבר דירה היא פעולה נפוצה מאוד בקשר הציבור הישראלי. מספיק להעיף מבט חטוף בתדירות המעברים שמשפחות ישראליות מבצעות בין דירות, כדי להבין מדוע ענף ההובלות והשירותים למעבר דירה הולכים ומשגשגים בשנים האחרונות. על מנת לסבר את האוזן, נספר לכם שמשפחה ישראלית עוברת דירה בממוצע אחת לחמש וחצי שנים. ככל שנתקרב לאזור המרכז, נגלה שתדירות המעברים עולה אף יותר ומגיעה עד למעבר דירה אחת לשנתיים, לפחות באזור תל אביב.

אחת המשימות המתסכלות בכל מעבר דירה היא ללא ספק מלאכת האריזות. בחרנו להציג בפניכם מספר טיפים שעשויים לייעל את התהליך ולהפוך אותו למסודר ובטוח יותר.

קרטונים למעבר דירה

תשכחו כל מה שידעתם על איסוף קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה. אם בעבר, נהוג היה לנסות ולאתר קרטונים ברשתות השיווק והחנויות השונות, בתקווה למצוא קרטונים במצב סביר שניתןקרטונים שמיועדים למעבר דירה להשתמש בהם לאריזת דירה, כיום, ניתן לראות שינוי מגמה מובהק. הישראלים כבר לא מסתפקים במחזור קרטונים שהכילו סחורות ושאר ירקות. כיום, ניתן למצוא מגוון חנויות שכל מטרתן הוא לספק ציוד אריזה וקרטונים למעבר דירה. קראתם נכון. כמו שקיימות חנויות לממכר ציוד משרדי, הולכת ומתפתחת המגמה לספק לצרכנים הרבים מגוון פתרונות אריזה למעבר בדרך מקצועית והרבה יותר נוחה. כך לדוגמה, תוכלו להזמין תוך מספר רגעים קרטונים מסוגים וגדלים שונים המיועדים לאריזת מגוון רחב של ציוד ופריטים במעבר דירה, החל מארגזים קטנים וחזקים במיוחד לפריטים כבדים, ועד קרטונים חדשים ונקיים לאחסון בגדים ושמיכות. פתרון אחסון מעניין הינו קרטון המיועד לאחסון בגדים. המיוחד בארגז זה הוא צורתו המוארכת בשילוב קולב, לתליית בגדים, ישירות מהארון. גובהו והקולב שמותקן בקרטון, מאפשר לכם להוציא את הבגדים התלויים מהארון ולתלות אותם ישורות על הקולב בקרטון, מבלי לקפלם, לאטום את הארגז ובסופו של יום להחזיר את הבגדים לארון תוך מספר דקות במצב בו היו לפני אריזתם.

אספקת חומרי אריזה אינה נמדדת רק בקרטונים. החנויות לממכר ציוד אריזה למעבר מציעות מגוון פתרונות ואביזרים כגון סרטים דביקים בגדלים שונים, ניירות אריזה מסוגים שונים, ניילונים וחומרי ריפוד והגנה כך שהריהוט ושאר הציוד שלכם לא יפגעו במהלך השינוע לדירה החדשה.

באתר bestbox לדוגמה, תוכלו להזמין מגוון רחב של פריטי אריזה למעבר שיגיעו אליכם עם שליח עד לבית, דבר שיחסוך לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת אחר איסוף קרטונים ורכישת חומרי אריזה במקומות שונים.

טיפים

בואו נודה באמת, אריזת דירה היא לא בדיוק אחת המטלות המועדפות על רובנו. מדובר במשימה תובענית הגורמת לבלבול ולאי נוחות בחיי היום יום, מה גם שהיא צורכת מאתנו זמן יקר.

בעקבות הדברים הללו, מצאנו לשתף אתכם במספר טיפים מקצועיים, שיעזרו לכם לייעל את התהליך.

אל תחכו לרגע האחרון

אריזת דירה היא משימה ממושכת ולכן עליכם להתחיל במלאכה כבר בשלב מוקדם. כמה מוקדם? כבר כחודשיים לפני מועד המעבר ואפילו מוקדם יותר, בהתאם לכמות הציוד שיש לכם. אין הדבר אומר שיהיה עליכם "לחיות על ארגזים" במשך כל התקופה. הכוונה היא שעליכם להתחיל ולתכנן מצד אחד, אילו פריטים נארזים ומתי. ומצד שני, מאילו פריטים ורהיטים ניתן להיפטר מאחר וכמו כל משפחה בישראל, סביר להניח שצברתם רכוש ופריטים שאינכם זקוקים לו יותר. בין אם מדובר בצעצועים ישנים, בגדים שאין בהם צורך או אפילו ריהוט שאתם מעוניינים להחליף עם המעבר לדירה החדשה. המשותף לכל הפריטים הללו הוא שניתן במקרים רבים למכור או לתרום. היערכות מוקדמת, תאפשר לכם לעשות זאת בשלווה ועל הצד הטוב יותר ותוך כדי, לפנות מעט את תכולת הדירה.

ככלל, פריסת האריזה למשך מספר שבועות, תקל עליכם את המשימה. כדי לעשות זאת בדרך חכמה, התחילו לארוז חפצים שאין לכם צורך מידי בהם וככל שתתקרבו למועד המעבר, תתחילו לארוז גם חפצים עם תדירות שימוש גבוהה יותר.

אל תערבבו את חפצי החדרים השונים

אחת הבעיות בפריקת ציוד אחרי הובלה, היא החיפוש אחר חפצים שונים. על מנת להפוך תהליך פריקה של 40 קרטונים ליעיל יותר, אנו ממליצים לארוז כל חדר בקרטונים נפרדים. פעולה זו בשילוב עם רישום התכולה ולאיזה חדר שייך על גבי הקרטון, תהפוך את הפריקה וההתמצאות להרבה יותר קלה. קחו לדוגמה אריזה של חדר ילדים. שימוש בקרטונים נפרדים לחדר ורישום כל הפריטים על גבי הקרטונים, לא רק שיעזרו לכם למצוא חפץ כלשהו או בגד אם תצטרכו, פעולה זו תקל עליכם לסדר את הדברים בחזרה במקומם במקום המגורים החדש. כל שעליכם לעשות הוא לבקש מהמובילים להניח את הארגזים בחדרים הרשומים.

הפרידו חפצים יקרים ומסמכים

בכל בית בישראל ישנם חפצים יקרי ערך הן מבחינה כספית או מבחינה סנטימנטלית. איננו רוצים שחפצים אלה יפגעו או חלילה ייעלמו לנו מזווית העין. לכן, מומלץ בחום להפריד חפצים יקרים משאר פריטי הדירה, לארוז אותם בעדינות המתבקשת ולהוביל אותם באופן עצמאי לדירה החדשה. עצה זו נכונה גם בהובלות של פריטים עדינים כגון מסכי מחשב, טאבלטים וכדומה.

במקביל, אני סבור שגם לכם יש מסמכים וניירת חשובים, אם מדובר בתעודות המעידות על השכלה מקצועית או אקדמאית, תעודת נישואין, דרכון וכדומה. ניירת מסוג זה, יש להוביל לדירה החדשה באופן עצמאי ולאחר שארזתם בתיק נוח לנשיאה.

תיק עם חפצים אישיים

מעבר למקום מגורים חדש מתאפיין כאמור באי נוחות הנובעת בין היתר מנגישות לבגדים והציוד להם אנו זקוקים במהלך היום יום. מאחר ולפחות בימים הראשונים, רוב הבגדים והציוד יהיו בקרטונים, מומלץ להכין מראש תיק אישי לכל אחד מדיירי הבית. תיק זה יכלול כלי רחצה, בגדים, כסף וכל מה שיעזור לכם להתקיים במהלך הימים הראשונים, עד שתתארגנו במקום החדש.

חברות לאריזת דירות

ארזתם לבד? אם אריזת הדירה היא משימה ממנה אתם רוצים להימנע מפאת חוסר זמן או כוח, תשמחו לגלות שכיום ישנן חברות המציעות שירותי אריזת דירה למעבר, ברמה מקצועית. בשכירת חברה שכזו, תזכו לצוות מיומן שיארוז את החפצים באופן המקצועי ביותר ולא רק. חברות אלה מתמחות בין היתר בסידור הבית, מה שאומר שתוכלו לקבל שירותי סידור בביתכם החדש וכל זאת בזמן קצר של יום אחד.

לסיום, לא משנה אם בחרתם לשכור חברה לאריזת דירה או לארוס בעצמכם. תכננו את הזמן בצורה חכמה, תארגנו חומרי אריזה מבעוד מועד והכי חשוב, אל תחכו לרגע האחרון.

עוד באותו נושא

ניסור בטון

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון

עבודות של חיתוך בטון הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים הדרושים כמעט בכל שיפוץ או בניה בישראל. התרחבות השימוש בבטון מסוגים שונים כשהמשותף לכולם הוא החוזק

ערוגת צמחים בגינה

טיפים לגינה מטופחת שחייבים להכיר

גינה מטופחת יכולה לעשות את ההבדל בין כניסה משעממת ולעתים מוזנחת לבניין או לבית לבין כניסה פורחת ומזמינה. לא בכדי בעלי בתים פרטיים וועדי בניינים

גרניט פורצלן למטבח

למינם או אבן קיסר? מה עדיף?

עומדים לפני רכישה של משטח למטבח ולא יודעים האם לבחור באבן קיסר או בלמינם? אתם לא לבד. בחירת שיש למטבח הוא אחד התהליכים המעניינים בכל