טיפים לבחירת שירות לאחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה

אחסנת תכולה עשויה להישמע לרבים כפעולה שנעשית באופן נדיר אך בפועל, בשנים האחרונות, שירותי האחסנה הולכים ותופסים ביקוש ואם בעבר אחסון תכולה היה נחלתם של מספר מצומצם של צרכנים עם צורך מיוחד, היום כבר מדובר בשירות נפוץ ולצד הביקוש הגובר, קמות חברות שמציעות אותו במחירים שנעים בין כמה עשרות שקלים ועד לכמה אלפים.

לפניכם כל מה שצריך לדעת כדי לאחסן את תכולת הדירה בצורה הנכונה תוך הוזלת המחיר למינימום האפשרי' במדריך שנכתב בשיתוף חברת 'תיבת נח' המתמחים באחסון תכולת דירה בפריסה רחבה.

מהם שירותי אחסון תכולת דירה?

במסגרת השירות, מסופק ללקוח שטח לאחסון תכולת הדירה. לכאורה העניין נשמע פשוט שהרי כל מה שצריך הוא מחסן אך במציאות, העניין לא כל כך פשוט ובניגוד למחסן ביתי, חברה שמספקת שירותי אחסנה צריכה ליצור סביבה מתאימה שעומדת בקריטריונים מוגדרים. האם כל מי שמספק את השירות מציע את התנאים האלה? לצערנו לא ולכן החשיבות של בדיקה נאותה גבוה במיוחד והאחריות לבדיקה הזאת מוטלת על הצרכן.

לא כל מחסן מתאים לאחסון הדירה שלכם

כולנו מכירים את המחסנים המטופחים שמופיעים בסרטים מעבר לים אך המציאות הישראלית במרבית המקרים שונה לחלוטין.

ההבדלים הללו באים לידי ביטוי בכמה מובנים שיכולים להיות מאוד משמעותיים עבורכם כשאחת הדוגמאות לכך היא שלושלת שיטות האחסנה הנהוגות בישראל.

סוג ראשון: יחידות פרטיות

יחידות פרטיות הן הסוג הטוב מבין כל החלופות. מדובר במחסן פרטי שבו נמצאת רק תכולת הדירה שלכם.

במסגרת השירות, מוקצת לכם יחידת אחסנה מופרדת עם דלת ומנעול שמבטיחים לכם גישה בלעדית לתכולה כך שמעבר לעניין הבטיחותי, האחסנה תהיה הרבה יותר נוחה ותוכלו לגשת אל המחסן האישי, להוציא משם כל דבר או לאחסן דברים נוספים.

יחידות אחסנה פרטיות

סוג שני: מחסנים משותפים

מחסנים משותפים הן האפשרות הפחות טובה אם כי במקרים מסוימים היא תהיה זולה יותר.

אחסון דירה במחסן משותף מתבצע כשתכולת כל הלקוחות נמצאת יחד במחסן אחד גדול בלי הפרדה ממשית.

במצב שכזה חשוב שספק השירות לא יאפשר כניסה חופשית אל המתחם ושהניהול של התכולה יתבצע אך ורק על ידי גורמי החברה.

מיותר לציין שהשירות פחות נוח והוא אף אינו מומלץ לאחסון תכולה יקרה מהסיבה שאתם לא יודעים מה מצב הרהיטים של הלקוחות האחרים ובכלל מה הם מאחסנים שם כך שאם נניח שהתכולה נגועה במזיקים, הם יעברו גם לפריטים שלכם ויגרמו לנזק שלעתים לא תוכלו לראות מיד אלא בחלוף זמן.

סוג שלישי: מכולות

מכולות הן פתרון אחסון נהדר לסחורות אך פחות לתכולת דירות. במקום שעשוי מתכת, שהטמפרטורה עולה והאוורור לא קיים, קיימת סכנה ממשית שהתכולה שלכם תינזק באופן כזה או אחר.

בהתחשב בעובדה שאתם משלמים עבור מקום בטוח, מכולות בדרך כלל לא יהיו הפתרון המומלץ.

מתי עולה הצורך בשירותי אחסנה?

שירותי אחסון תכולת דירה יספקו את הפתרון המושלם במגוון מקרים:

מעבר דירה

מעבר דירה הוא המקרה הקלסי שבו צריך לאחסן את התכולה. עוברים לדירה קטנה יותר או שצריכים מקום זמני לאכסון החפצים עד לכניסה אל הבית החדש? שירותי האחסנה נועדו בדיוק עבורכם.

שיפוצים

שיפוצים מלווים באתגרים רבים כשאחד מהם הוא מה לעשות עם כל הרהיטים והחפצים בזמן השיפוץ.

שירותי האחסון מביאים פתרון מושלם עבור משפצים שמחפשים מקום בטוח לאפסן בו את הפריטים עד לסיום השיפוץ.

רילוקיישן

ישראל מאופיינת במפעלי הייטק רבים וכחלק מפעילותם השוטפת, עובדים רבים נשלחים לנסיעות עסקיות ארוכות טווח של חודשים ואפילו שנים (רילוקיישן).

במקרים כאלה רבים יעדיפו להשכיר את דירתם אך לשמור על התכולה שבה במחסנים בטוחים עד לחזרתם אל ישראל.

ירושות

ירושות כמו רהיטים גדולים שאין היכן לאחסן מהווים עוד דוגמה נפוצה ובעזרת יחידת אחסנה פרטית אפשר לשמור על הפריטים עד למעבר לדירה גדולה יותר או עד למכירתם.

כיצד לבחור מחסן מתאים לתכולת הדירה?

מעבר לסוג האחסנה (יחידה פרטית, משותפת או מכולה) יש עוד כמה כללים שיכולים לסייע לכם בבחירת המחסן המתאים שיבטיח לכם שהתכולה תצא ממנו בדיוק באותו המצב שבו נכנסה אליו.

רישיון פעילות

ידעתם שכל חברה שמציעה שירותי אחסון דירות חייבת להחזיק ברישיון עסק שמאפשר לה לעשות את זה?

מעבר לעניין המנהלי, מדובר כאן בנושא רגיש והיעדר רישיון יכול להעיד על התנהלות לא נכונה ובמקרים מסוימים אף להביא לצו סגירה למתחם.

ביטוח

ביטוח הוא עניין חשוב במיוחד ומעבר לביטחון שהוא מספק, העניין מעיד על מקצועיות החברה שממנה אתם שוכרים את השירות.

אבטחה

מצלמות אבטחה ומוקד שמירה הם דברים הכרחיים להבטיח את שלום החפצים שלכם.

מערכת גילוי וכיבוי אש

מערכות לגילוי וכיבוי שריפות הכרחיות במתחם אחסנה כמו גם אישור מכבי אש לפעילותו של העסק.

ניקיון המחסנים

תנאים היגייניים נאותים יכולים לעשות את ההבדל בין מקום עם מזיקים ובין מקום נקי. כמו כן עניין הניקיון יכול להעיד על איכות ומקצועיות החברה והאופן שבו השירות נתפס בעיניה.

ניקיון המתחם צריך לכלול גם הדברה תקופתית. בקשו לראות את התעודה שמעידה על כך.

טיפים להוזלת המחיר

הוזלת מחיר אחסון תכולת דירה יכולה להיות פשוטה מאוד ואם לוקחים בחשבון שמדובר בשירות שהתשלום עליו הוא על בסיס חודשי, כל חיסכון עשוי להיות משמעותי לאורך זמן.

לפניכם טיפים שיעזרו להשיג את העסקה הטובה ביותר במחיר הזול:

  1. הובלה ואחסנה – במרבית המקרים תצטרכו להזמין הובלה אל המחסן. כדי להימנע מפערי תיווך ולקבלת הצעה אטרקטיבית, מומלץ לפנות אל חברה שמבצעת הובלה ואחסנה בעצמה ובלי גורמים נוספים.
  2. ביקוש מול היצע – במקרים רבים המחיר של האחסנה יעלה ככל שהביקוש למחסנים עולה ולכן חשוב לבדוק הצעות מחיר של מספר נותני שירות שונים. בהחלט יכול להיות שתקבלו הצעה מאוד זולה רק בגלל שקיים צורך בקרב החברה למלא את המחסנים הריקים מהר ככל שניתן.
  3. נפח מתאים לזמן הנכון – אם בחרתם באפשרות המועדפת של יחידות אחסנה, מומלץ להתמקד בכאלה שמתאימות לנפח שאתם צריכים באופן מושלם כך שלא תיאלצו לשלם מחיר יקר שלא לצורך.

עוד באותו נושא

ניסור בטון

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון

עבודות של חיתוך בטון הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים הדרושים כמעט בכל שיפוץ או בניה בישראל. התרחבות השימוש בבטון מסוגים שונים כשהמשותף לכולם הוא החוזק

ערוגת צמחים בגינה

טיפים לגינה מטופחת שחייבים להכיר

גינה מטופחת יכולה לעשות את ההבדל בין כניסה משעממת ולעתים מוזנחת לבניין או לבית לבין כניסה פורחת ומזמינה. לא בכדי בעלי בתים פרטיים וועדי בניינים

גרניט פורצלן למטבח

למינם או אבן קיסר? מה עדיף?

עומדים לפני רכישה של משטח למטבח ולא יודעים האם לבחור באבן קיסר או בלמינם? אתם לא לבד. בחירת שיש למטבח הוא אחד התהליכים המעניינים בכל